Barnvakt :)

Hej hopp! :)
Sitter hemma i min farbrors (med familj) lägenhet i stan just nu. Jag är barnvakt åt min minsta kusin, Viggo 5 år :) Jag skrev ju förut om att jag skulle bli avlösare och det är det som har börjat nu. Det är första gången idag och än så länge går det bra. Det ska nog gå bra resten av kvällen också, han är så snäll så :) Just nu så sitter han och spelar tv-spel och för det mesta så roar han sig själv. Jag har varit här sen klockan fem och ska vara barnvakt fram till halv tio ikväll ungefär :) Sen kommer Johan och hämtar mig så sover jag hos honom sen.

Tidigare idag så har jag varit på Polarn och hämtat mitt nya schema med fler tider och sen åkte jag hem. Klockan ett så åkte jag, mamma & Emma in till stan. Mamma skulle köpa lite nytt på Vivi & Victoria och sen så skulle vi handla på Maxi. Vi var hemma till typ tjugo över fyra så jag var hem och vände direkt. Jag tog bilen in till Johan och sen skjutsade han hit mig till fem :) Så har min dag sett ut idag, nu ska jag gå och sätta mig med Viggo igen :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0