Eckerö!

God morgon eller vad man säger.. jag & Johan gickiaf upp för en liten stund sen så för oss är det morgon ;)

Igår hade jag en mycket rolig dag! :) Jag åkte Eckerölinjen med tjejerna och sen grillning på kvällen! Det var jag, Jennie, Johanna, Malin, Miriam, Mickis och några kompisar till Mickis som åkte. Vi tog den tidiga båten så klockan åtta gick bussen från stan mot Grisslehamn, Johan var såklart gullig och skjutsade dit mig & Jennie :) Båtresan var rolig men kvällen var nog ännu roligare. Jag, Jennie, Miriam, Johanna & Malin åkte hem till Jennie och grillade och drack gott. Senare kom Niclas från jobbet, Miriams Daniel och min Johan dit också :) Alla åkte hem runt halv tolv för då var alla trötta efter en lång dag :p . Men tack alla för en rolig dag/kväll! :)

Idag ska jag & älskling vara duktiga och städa våra bilar :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0