Imorgon händer det! :D

Fjärde augusti idag = min födelsedag imorgon! :D Wiho!

Hej hopp!
Det har inte hänt så mycket sen sist, jag har jobbat båda dagarna på Maxi.
Jag, Niclas & Jennie busade på jobbet idag. Jennie blev arg. Jennie ville inte vara vår kompis. Nu är Jennie glad. Nu är Jennie vår kompis igen. Vi alla tre är glada. Haha, vi har så kul på jobbet! ;D.

Jag gick hem klockan tre idag,åkte hem en sväng. Min lillebror åker till Leksand ikväll så han är borta på min födelsedag imorgon så jag fick min present idag. Jag visste iofs redan vad jag skulle få så Jesper var så rolig och skrev ett "julrim" som han kallade det. Såhär stod det: "Jag heter inte Ken. Det här är Two and a half (...) ) haha han är så dålig! ;) Jag fick alltså en säsong med Two and a half men om det var någon som inte förstod ;p . Jag skjutsade iväg honom till sina kompisar som han ska åka med vid halv sex och sen åkte jag in till Johan :)
Var in på jobbet och köpte en Ben and Jerry´s också, ny smak idag så jag hoppas den är lika god som den förra jag provade :)

Nu ska jag kila, glöm inte bort att gratta mig imorgon ;) hihi.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0