Kul kväll igår! :D

Hej hopp gummisnopp! ;b

Jag hade lite grillfest hemma hos mig igår, för att jag har fyllt år. Ville ju fira lite mer med min Johan också! Vi blev tolv stycken totalt, tack alla som kom! Det var jättekul! :) Det var jag, Johan, Elina, Kalle, Jimmy, Johanna, Jennie, Sara, Emma, Petter, Koffe, Lisen & Fredrik som var här :) Sen kom Adde, Micke & Erik över en stund också :) Niclas från jobbet skulle ha varit med och grillat och så också, men kunde inte komma. Tråkigt kompis, men vi får ta det en annan gång! :) Jag fick skitsnygga presenter av Jennie ;) Jag knäppte inga bilder igår men det gjorde Jennie så jag ska försöka ta bilderna imorgon när vi ses. Men jag har en bild på presenterna iaf:


Mina presenter från Jennie. Den lilla gubben med stor snopp är en kork som man sätter i vinflaskor. Det känns som om att presenterna från Jennie och Elina, Emma & Petter hade ett visst tema... ;) haha!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0