Måndag igen

Lite dålig uppdatering igen... Så vad har hänt sen sist då?
Jag orkade iaf hålla mig vaken och hämta Johan i fredagsnatt, lillebror var snäll och höll mig sällskap i bilen. I lördags tog jag & Johan det mest lugnt. Vi var in till stan en sväng för att gå på bolaget och så, sen åkte vi hem till mig igen eftersom pappa skulle ha öl som jag köpt åt honom. Sen blev vi kvar hemma hos mig och grillade, jag drack ett par cider, en lugn kväll blev det. Vi tog en promenad i mörkret också så gick vi och hämtade mattssons hundar (mattssons var hos oss och grillade) så de fick lite sällskap istället för att sitta hemma.
Igår så var det kalas hemma hos oss, för mig som fyllt 20, morfar som fyllt 85 och för lillebror som fyller 18 imorgon. Så det blev en heldag med släkten :) Jag & Johan åkte hem till honom sen vid halv åtta på kvällen, tog en sväng ut till Vänge och sen var vi tvugna att åka hem till mig igen för Johan hade glömt sina nycklar :p Sen tillbaka till stan och sov här.

Idag är det jobb som gäller igen, jag stänger på Maxi 15-22. Innan jobbet tänkte jag åka och hälsa på Johanna & Christopher :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0