Maxiköket

Hej hopp! :)
Idag har det varit en rolig dag på jobbet, jag har fått gjort lite annat än att bara sitta i kassan, som omväxling. Jag började klockan nio och satt i kassan typ två timmar, sen hade jag lunch en halvtimme och sen fick jag hjälpa till i charken. Så jag har stått i Maxiköket idag, där kunderna får provsmaka olika saker. Idag var det provsmakning på bröd med baconost eller räkost på, en enkel sak att göra men fortfarande kul! :) Där stod jag nästan hela dagen. Jag slutade klockan tre, då köpte jag & Jennie med oss lite fika så skjutsade jag hem henne. Jag var kvar hos Jennie ett tag och sen åkte jag hem till min älskling :)

Nu är Elina påväg in till stan så hon skulle komma förbi och säga hej :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0