Update!

Hejsan!  Nu har jag inte skrivit på nästan en hel vecka så det kanske är dags igen? Ska försöka lägga upp en uppdatering på vad som har hänt sen sist.. :)

Onsdag: Jag åkte ut till Elina på morgonen med nybakat bröd från jobbet, så vi åt frukost tillsammans ute i solen, mys! :) Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, om vi gjorde något speciellt, haha bra minne! ;p . Jag tror att vi bara var hemma och tog det lugnt till klockan två, då jag åkte till jobbet. Jag jobbade mellan 15 och 21, sen sov jag hos mitt hjärta :)

Torsdag: Jag var hos Johanna typ kvart i tio på morgonen och hämtade upp henne, sen åkte vi till Gränby centrum. De skulle öppna några nya butiker så vi var där och tittade runt :) Lagerhaus är ju skitkul att titta runt i, en perfekt present-, & inredningsbutik :) När vi var klara så skjutsade jag hem Johanna och sen åkte jag till Elina. Vi åkte och köpte lunch, färdiggrillad kyckling & potatissallad :) Sen fick vi för oss att baka en kladdkaka hemma hos mig också, men den blev inte så bra, den blev väldigt kladdig. Haha, men va fan det heter ju kladdkaka! ;D . Min lillebror älskade den iaf! :) Sen vid två åkte jag till jobbet, jobbade 15-21 även idag. Sov hos mitt hjärta sen :)

Fredag: Jag var LEDIG! :D . Jag åkte hem till Jennie efter tio nån gång. Hon höll på att baka bullar hon :) Medans de var i ugnen så åt vi frukost som jag hade köpt med mig. Sen åkte vi bort till Maxi för jag skulle gå på bolaget och köpa lite godis. Sen åkte vi till Niclas som också var ledig och hälsade på honom. Vi var där ett tag, satt och tittade på tv och pratade :) När klockan var runt halv tre så hämtade jag lillebror från skolan för jag skulle ändå hem så jag skjutsade hem honom då. Var hemma ett tag och sen åkte jag till Vänge, ut till Pontus för älsklingen var där :) De började fixa lite med mitt avgassystem på Skorpan (Renaulten). Jag & Johan åkte till Biltema så jag köpte det som behövdes för att laga det, kul att slänga ut över 800 spänn på en bil som man ska sälja! :/ Men men, så är det iaf. Får se hur mycket jag får för bilen sen. På kvällen var vi hemma hos Koffe, tittade på tv och tog det lugnt :)

Lördag: Jag jobbade på Maxi 8-15. På kvällen skulle älsklingen köra en bil runt i stan, det var ju American car show i Uppsala. Jag åkte hem till Johanna på kvällen för jag tänkte vara med henne då :) Vi hamnade sen nere på stan för vi skulle titta lite, sen träffade vi på Elina & Annelie :) Så vi gick runt med de ett tag och sen hoppade jag & Johanna in i bilen som Johan körde så vi åkte med några varv :) Det var en ganska kul kväll ändå :) Jag åkte hem så jag var hemma hos Johan till halv två ungefär. Sen kom Johan en timme senare så då var det bara att gå ner och öppna porten åt honom, sen somnade vi ganska fort.

Söndag: Jag jobbade på Maxi 10-16. Åkte ut till Koffe & älsk efter jobbet. Senare så åkte jag & älsk hem till mig för jag skulle hämta lite rena kläder och så. Sen åkte vi hem till Johan och sov där :)

Måndag: Jag jobbade 15-21 på Maxi. Innan jobbet så åkte jag ut till Elina med frukost igen ;p . Hon var barnvakt åt söta lila Evelyn medans jag var där :) Oj så stor hon har blivit, hon går ju alldelles själv och tänder har hon fått också. Så himla söt unge! :) Jag var där till lite efter två, sen åkte jag till jobbet. Efter jobbet så åkte jag hem till Johan och sov :)

Tisdag, idag: Sitter hemma i Johans säng just nu, ska snart börja gå upp och klä på mig. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på idag för jag börjar inte förrän klockan tre idag igen. Men jag hittar nog på något. Ska iaf åka hem en sväng tänkte jag så får vi se vad som händer sen :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0