Varför var alla människor på Maxi idag?

Usch, jag är helt mör i kroppen. Jag har jobbat stängning (kl.22) idag igen och det har varit mycket folk exakt hela tiden! Jennie & Niclas gick hem vid sju de fuskisarna! Jag fick vara kvar i tre timmar till jag. Sen kunde man ju tänka sig att det inte skulle vara folk alls på kvällen, det är ju ändå fredag.. Men jo det var folk då med! Klockan var 22.10 när jag från kassan och kunde gå och byta om. Jag var skittrött kan jag lova!
När vi äntligen slutat så skjutsade jag Ania till stationen så hon hann med sin buss, sen hämtade jag upp Elina och åkte hem till henne. Sen hem, var hemma i typ en halvtimme innan jag skulle in till stan igen för att hämta mamma och pappa. De firar 16-årig bröllopsdag idag så de hade varit ute på restaurang och så. Nu är jag iaf hemma men snart ska jag väl in till stan igen för att hämta min kära pojkvän som är ute med kompisar på krogen. Han har tur han som har en så gullig flickvän som hämtar honom mitt i natten. Visst? Han blir skyldig mig många Ben and Jerrys glassar nu haha ;)

Innan jobbet idag så har jag umgåtts med Elina hela dagen. Jag köpte med mig frukost imorse som vi satt ute i solen och åt :) Tack för en mysig dag gumman!<3

Nej nu måste jag sysselsätta mig med något så jag inte somnar!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

attans jag missade dig på maxi. Och ja fan vad mycket folk det var, och mamma tyckte jag skulle dra kundvagnen. jag fick panik hur alla stressade. :O Hallå ta ett djupt andetag liksom. haha ;P

2009-08-15 @ 07:04:43
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja jag vet, helt sjukt! ;p

2009-08-15 @ 09:56:27
Postat av: Liisa

trodde det skulle vara mkt på systemet också, men icke! så den affären trivdes jag i. haha ;D

2009-08-15 @ 10:21:43
Postat av: Sofia

Haha vilken jäkla tur! ;D

2009-08-15 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0