091229

God morgon!
En liten uppdatering om julhelgen:
Julafton var hur mysig som helst, vi var fjorton stycken hemma hos oss. Jag är så nöjd med mina julklappar, det vaerkade alla andra också vara :) Synd att den dagen är förbi så snabbt bara, den är ju så mysig.
Juldagen: det blev ingen utgång och det gjorde absolut ingenting. Jag var inte alls sugen, så varför ska man gå ut då? Jag och älsklingen åkte till hans mormor på dagen och åt mat. Sen åkte vi och kollade runt lite i de affärer som var öppna, hämtade banankartonger på jobbet också. När vi kom hem till mig igen så började jag packa ner mina saker, snart flyttar vi! :) På kvällen kom Mattssons till oss och åt mat och hade det trevligt.
Annandagen: Jag jobbade 12-20, det var hur lugnt som helst så det var skittråkigt! Dagen gick så långsamt den bara kunde.. Älsklingen hämtade mig efter jobbet och så åkte vi hem till mig och hade lite myskväll :)
Söndag: Jag jobbade 10-16, det var ganska lugnt den här dagen också. Efter jobbet åkte jag och älsklingen till Ikea och handlade lite småsaker, sen gick vi runt på gränby. Älsklingen köpte nya skor. Sov hos älsk sen<3

Måndag, igår: Mysdag med de bästa!<3 Niclas hämtade mig klockan tio, vi åkte till Jennie och fick nybakade scones till frukost. När vi var klara så åkte vi, vi var överallt i stan kändes det som :p Vi var i boländerna i olika butiker, vi var nere på stan och vi var på gränby :) Jag köpte mig ett par nya skor :D Klockan fyra började Jennie jobba så då åkte vi till Maxi. Sen bjöd Niclas mig på mat, tack kompis! :) Sen åkte vi runt i lite affärer igen :p . Det var en jättemysig dag med mina bästaste! :) Klockan sju var jag hemma hos min älskling. Vi låg och tittade lite på 2½ men innan vi somnade. Jag köpte sjätte säsongen för några dagar sen, serien är ju så jävla rolig :p

Inte så bra bild, men sådär ser mina skor ut iaf :)

Idag ska jag jobba 15-21, jag tänkte åka hem snart för att hämta lite nya rena kläder och så. Får se om jag hittar på något mer innan jobbet.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag vill också flytta hemifrån! Får man flytta med? haha ;P

2009-12-29 @ 11:13:23
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha jo men självklart får du det! ;P haha

2009-12-29 @ 12:34:57
Postat av: Liisa

haha ;P nej men jag kommer och hälsar på sen och tittar hur ni har det. varesig du vill eller inte. haha ;)

2009-12-30 @ 16:17:37
Postat av: Sofia

Haha okej, välkommen! ;)

2009-12-30 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0