Är det sant?

Kan det verkligen vara så att jag äntligen är frisk!? :D Nu hostar jag bara litegrann så nu är jag på g igen! Hur skönt som helst! :)

Jag provade att jobba i måndags för jag var trött på att bara ligga hemma, men jag borde nog ha varit hemma egentligen. Det gick väl okej att jobba men jag satt ju och hostade typ hela tiden och såg ut som ett vandrande lik.. Blek, blank i ögonen och allmänt trött.. Men är man envis så får man väl skylla sig själv ;) Jag slutade iaf klockan fyra, sen var det julpyssel på jobbet klockan fem. Jättemysigt faktiskt! :)
På kvällen åkte jag och Johan och hämtade två bord som vi har köpt av en kompis till mamma, ett köksbord och ett soffbord. Sen sov vi hos mig.

I tisdags skulle jag ha jobbat stängning, men jag blev hemma :( Hostade jättemycket och lät som en kråka :( Så jag blev hemma hela dagen, Elina gjorde mig sällskap :) Vi låg i soffan framför teven hela dagen, supermysigt! <3 Älsklingen kom efter jobbet och så sov vi hos mig :)

Vet ni vad!? :D Jag & Johan fick reda på en superduperkul sak i måndags också! :D Jag och Johan har fått en lägenhet! JIPPI :D Vi ska flytta snaart! Den 1 januari är lägenheten vår! :D Längtar tills vi åker till Ikea, woho! :D

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Charlie Fredholm

Grattis grattis, gumman! :D Puss

2009-12-09 @ 21:55:52
Postat av: Sofia

Tack så mycket vännen! :D Puss!

2009-12-10 @ 08:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0