Eckerö

Hejsan!
Idag har jag åkte Eckerö-linjen med familj och bekanta, vi åt julbord :) Det var en mysig liten resa. Jag är ganska trött nu, så jag tänker bara sitta hemma och ta det lugnt ikväll.

Igår jobbade jag 10-16, efter jobbet skjutsade jag hem Jennie till sig och sen åkte jag och Niclas till gränby. Jag skulle hjälpa honom att hitta en julklapp åt Jennie, vi gick två varv och sen hittade vi en grej :) Niclas skjutsade hem mig till Jennie sen. Jag och Jennie gjorde iordning maten, det blev tacos! mums! Senare så åkte vi till Niclas och var där ett tag, sen fick han skjuts till stan och jag och Jennie åkte till Jennie och kollade på Idol. Skitbra att Erik vann! Men hans flickvän var ju pinsam! Ni som såg det förstår vad jag menar, haha. Jag och älsklingen sov hemma hos mig sen.

Imorgon ska jag och älsklingen åka till Ikea och titta på massa roliga saker :D Vi får väl se om vi köper något, känns bättre att få in alla de möbler vi har i lägenheten och sen se vad vi behöver, men vi får se hur det blir :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0