Fortfarande sjuk

När ska jag få bli frisk då? Jag har varit hemma från jobbet fredag, lördag och idag.. känns inte alls bra! Men vad ska jag göra då? Jag kan ju inte sitta i kassan och hosta och harkla mig hela tiden, det funkar ju inte. Kan jag bara få bli frisk så jag kan gå till jobbet imorgon! Orkar inte vara sjuk längre :(

Eftersom att jag är sjuk så har jag inte gjort så mycket de här dagarna, bara tagit det lugnt hemma hos Johan. Självklart ska jag bli sjuk just den helgen som han ska jobba så jag har suttit själv nästan hela tiden :/ Hoppas han får sluta för dagen snart! Igårkväll hade vi mys i soffan och tittade vi på Flickan som lekte med elden, mycket bra film! :)

I fredags var det ju Idol och det var en jäkla tur att Erik gick vidare til final för han ska vinna hela skiten! Han sjöng Run to the hills med Iron Maiden skitbra. Även om ingen kan mäta sig med Bruce Dickinson i den så gjorde Erik det jävligt bra iaf :) Heja Erik!

Nu ska jag titta på några avsnitt av 2½ men :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

trodde tove skulle få vara kvar, jag tycker om hennes röst. calle är ju bra men jag tycker fortfarande han är lite tråkig på scen och det har gått typ 10 veckor eller nåt sånt. men det var iaf bra att Erik var kvar för han är bäst! :D

2009-12-06 @ 11:18:11
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0