I love it!

God morgon! Jag hade ställt klockan på sju imorse, snoozade en halvtimme för jag låg så skönt i sängen :p Inte bra gjort för jag blev bara tröttare. Men jag hinner nog piggna till innan jobbet, ska jobba 10-19 idag, de ringde igår och frågade.

Igår hade jag en så supermysig dag med mina bästaste Jennie & Niclas! :) <3 Jag hämtade Niclas vid tio, sen åkte vi till Jennie och fick nybakade scones till frukost. Tittade färdigt på Våra bästa år, sen åkte Niclas & Jennie upp en snabbis til gränby för att köpa en sista julklapp till mig. När de kom tillbaka så bakade vi pepparkakor. Sen mös vi i soffan nästan hela dagen, så skönt att bara ta det lugnt med trevligt sällskap! :) Vi bytte julklappar och jag tror alla blev glada för dem! :) Jag & Niclas fick mat hos Jennie också. Klockan var sju på kvällen när vi började röra oss hemåt, skjutsade hem Niclas innan jag åkte hem till min älskling. Det var en supermysig dag med mina fina vänner, I love it!<3


Av mig och Jennie fick Niclas: en korg eller vad man ska kalla det som det står "Bärs" på, med sex stycken öl i och ett inramat kollage med bilder på oss tre. Han fick en liten djävul av mig som han kan ha i sin bil också.
Av Niclas och Jennie fick jag: ett duschdraperi med ankor på och en "tandborsthållare" med ankor. (Jag har pratat om att jag ska ha ankor i hela badrummet när jag och Johan flyttar :p) Av Niclas fick jag en Mötley Crue-cd! Av Jennie fick jag två nagellack, badskum & badkulor.
Av mig & Niclas fick Jennie ett par röda trosor som det står "Troschock!" på rumpan (haha, ett internt skämt vi tre har ;p). Av mig fick Jennie en stor röd skål som hon har tjatat om att hon vill ha. Av Niclas fick hon en vit skål med texten "Fredagsmys".
Alla tre var nöjda tror jag :D <3


Jag och älsklingen pratade om en soffa igår, som jag hittade på Chilli och blev förälskad i. Vi har nog bestämt oss för att köpa den :D Den är så snygg och kommer passa skitbra i vår lägenhet! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0