Lördag

Hej hopp! :)
Har precis slagit in tre julklappar till min älskling, är klar med alla julklappar förutom en nu. Men den är inte klar än så den får jag slå in senare, den är till farmor :) Mamma och pappa håller på och lagar mat nu, det blir tacos mumma! :D

Jag kan berätta lite vad jag har gjort sen sist jag skrev.
Torsdag: Jag var hos tandläkaren klockan tio, från och med då så hatar jag min tandhygienist! Hon var så jäkla hårdhänt så det gjorde skitont när hon höll på. Jag tror hon tog bort tandsten och det brukar inte göra ont tycker jag. Men i torsdags gjorde det så jävla ont så jag klarade inte av det knappt. Jag blödde i typ hela munnen efteråt. Jag var öm i munnen i stort sett hela dagen sen, usch!
När jag var klar där så åkte jag och hämtade ett paket på posten, en av älsklingens julklappar :) Sen hade jag lång tid kvar tills Sara skulle komma ner på stan och visste inte vad jag skulle hitta på. Det var ju skitkallt ute också, så jag kollade vad Niclas gjorde. Han var hemma så jag åkte hem till honom så höll vi varandra sällskap ett tag :) Vi tittade lite på Mötley Crue, sen satt vi och skrattade åt Bonde söker fru, haha ;) Vid halv ett så åkte jag några hundra meter och hämtade upp Sara :) Vi åt lunch tillsammans och sen gick på stan en stund :) Klockan tre började jag jobba och jobbade till klockan nio på kvällen. Sov hos mitt hjärta sen<3

Igår, fredag jobbade jag 15-21. Var på jobbet klockan två först för att äta julbord, supermysigt var det! :)

Idag har jag jobbat 9-16 och det har varit mycket folk hela dagen, är helt slut nu. Hur kommer det då vara nästa vecka...? Nej nu måste jag hjälpa till med maten :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0