Mysdag med mammsen

Hej hej! :)
Kom precis in från en promenad med mammsen. Idag ska vi fixa det sista inför julafton, som är imorgon(!), det blir en mysdag med mamma<3 Ska ta en sväng in till stan och lämna Chirstophers julklapp också :)

Jag såg att jag inte hade skrivit sen i söndags, jag har jobbat måndag och tisdag så det finns inte så mycket att skriva om :p Igår jobbade jag till tre, sen åkte jag och Jennie till gränby. Vi hann gå typ tio minuter innan hon blev hämtad, haha litet missförstånd där ;p . Niclas slutade typ halv fyra, han kom till gränby och gjorde mig sällskap då :) Vi gick sjuttio varv runt gränby utan att köpa något, haha :) Vi tog en sväng till boländerna, sen ringde Johan och sa att han hade slutat så då skjutsade Niclas mig till gränby igen. Sen gick jag och älsklingen där en liten stund på jakt efter en tröja till honom, men hittade ingen tyvärr. Vi sov hemma hos mig sen :)

Nu ska jag äta lite lunch.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

panik redan kl. 10 idag på maxi. tur att du inte jobbade. :P

2009-12-23 @ 14:35:40
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja tack, jag var in en snabbis på jobbet vid halv fyra. fy faan.. imorse hade det typ varit kö in till butiken haha! Folk är roliga..

2009-12-23 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0