Shopping

God morgon! :)
Skulle ha varit ledig idag men Niklas frågade igår om jag kunde jobba 10-16 idag. Det är perfekt för jag ska vara barnvakt åt Viggo klockan fem, så ett 10-16pass passade skitbra! :)

Igår när jag slutat så kom Johan till jobbet för vi skulle handla lite. Vi i personalen fick nämligen 20% på specials avdelning (typ allt utom mat mm.). Så igår passade vi på att köpa lite saker som till exempel lite städsaker, knivblock, matlådor, saker till badrummet, handdukar.. och svarta kvistar med lampor i, plus en vas till den :)


Det är typ såna kvistar, fast jag ska ha de i en lägre skål för det blir snyggare :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: amandaaamanda

åh, jag älskar det namnet, får jag en son nån gång ska han heta Viggo, oavsett vad hans pappa säger :P

2009-12-16 @ 09:30:24
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0