Söndag

Hejhopp! :)

Idag har jag och Johan åkt runt i stan och shoppat litegrann till lägenheten. Vi ska inte köpa några möbler än, det gör vi när vi har fått in alltig vi har i lägenheten så man ser vad som passar in :) Men idag var vi på Ikea, Chilli och på gränby och fick med oss lite olika glas, lampor och annat smått och gott med oss hem :) Klockan tre hämtade jag upp Jennie från jobbet för vi skulle åka till gränby och handla en julklapp till våran Niclas :) Jag tror och hoppas han blir glad för den! Den passar honom iaf :) Sen skjutsade jag hem Jennie och åkte sen hem till mig. Johan kom efter en stund, sen var han gullig och gjorde pannkakor till middag, mums! :D Han är så gullig min älskling! :)

Imorgon blir det mys med mina bästaste!<3 Jag, Jennie & Niclas ska baka pepparkakor, byta julklappar och bara ha det mysigt :) I like!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0