Tandläkaren

God morgon!
Sitter och lyssnar på min nya Mötley Crue-cd som jag fick av Niclas i julklapp, jag njuter! :) Idag jobbar jag 15-21, så jag hade hoppats på att få sova länge idag, men det gick ju inte. Jag ska vara hos tandläkaren klockan tio nämligen. Jag har ingen tanläkaren skräck eller så, men det är inge kul att gå till tandläkaren tycker jag. Jag tycker dessutom inte om min tandläkare, haha. Men men, det måste ju göras.. får hoppas på att jag inte har något hål för då måste jag ju dit igen :p

När jag är klar hos tandläkaren så tänkte jag gå på stan ett tag, Sara skulle kunna komma ner till tolv så vi får se om jag orkar vänta :) Det var länge sen vi sågs nu. Sen är det som sagt jobb klockan tre, så ser min dag ut :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0