Uppesittarkväll

Inte vann jag något på min bingolott heller, men det är väl som vanligt det ;p Men det är ju faktiskt lite tradition att titta & spela bingolotto på deras uppesittarkväll :) Jag har precis njutit av två skinkmackor, lovely! Imorgon är det julafton, men jag har ingen julstämmning i år heller tyvärr.. Men det kommer bli mysigt imorgon iaf<3

Idag har jag som sagt haft lite mysdag med mamma, vi fixade det sista som skulle göras innan julafton. Jag har varit en sväng in till stan också, lämnade Christophers julklapp. Sen åkte jag till jobbet för att handla lite, fikade lite med mina favoriter Jennie & Niclas också :) Sen gick jag och Niclas och handlade lite, medans Jennie fortsatte jobba. Jag är glad att jag inte jobbade idag kan jag lova, fy fan vad mycket folk det var! Hittade inte ens en riktig parkering liksom. Men men, när jag kom hem så åt vi middag och sen var det bingolotto.

Nu är älsklingen påväg ut hit, ska krypa ner i sängen direkt när han kommer för jag börjar bli trött nu. God natt!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0