090209

God morgon! I natt har jag sovit så skönt! Det är något speciellt med en renbäddad säng, man sover alltid som skönast då :) Jag gick upp ur sängen vid halv tio. Maxi hade precis ringt då också och undrade om jag kunde jobba stängning, men det går ju inte eftersom jag ska på bio ikväll. Jag ska träffa Sandra runt halv tre i stan idag, vi tänkte gå en runda på stan och äta på donken innan bion. Får väl se hur det går att äta det.. haha. sist så köpte vi med oss maten hem så jag kunde äta hamburgaren med bestick! haha! Men det ska nog gå bra, tar lite tid för mig bara ;) Men på onsdag så ska jag till Darkwell och förhoppningsvis tycker de att jag kan byta till en kortare stav (det känns som om jag redan har skrivit det en gång..?). På onsdag är det också sista dagen som jag behöver skölja med saltvatten efter varje gång jag ätit något, yes!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0