090212' slappdag

Hejsan! :)
I dag har det varit en riktig slappdag, skönt men jag blir så hängig när man bara sitter inne en hel dag.. :/ Men tänkte snart hoppa in i duschen, då brukar jag känna mig lite piggare :)

"Imorse" när jag vaknat och satt mig vid datan, haha mina dagar börjar alltid med att jag tar upp datorn i sängen nu för tiden ;p . Tittade runt lite och sen slängde jag iväg ett sms till Emma och sa att hon skulle komma och äta "frukost" med mig. Så hon kom sen vid, ja vad kan klockan ha varit...? Runt halv tolv tror jag. Jag märkte att vi inte hade någon mjölk så vi åkte upp till Ica och köpte det och sen hem och åt frukost. Vi har suttit vid datan och vid teven, haha ;p . Tittade på fyra avsnitt av desperate housewives så nu har jag avklarat andra säsongen och ska väl börja på den tredje snart. Emma åkte hem runt halv fem.

Mamma & pappa kom hem och gjorde iordning middagen och sen efter det så har jag bakat en tigerkaka. Det ska tydligen vara något möte här ikväll så jag var snäll och fixade fika åt dem :) Det bästa med att baka är ju att man får slicka skålen sen, haha ;)

Nej men som ni märker så har jag inte gjort så mycket idag och då finns det inte mycket att berätta.

/Sofia

Johan älskling, jag älskar dig så otroligt mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0