090217

Ja som ni kan läsa i de senaste inläggen så mår jag inte speciellt bra, men jag tänkte försöka skriva lite här nu. Uppdatera er om vad som har hänt sen i fredags, men jag kommer inte orka skriva allt, vissa saker känner jag att jag behåller för mig själv.. Eller ja, de små detaljerna iaf..

I fredags jobbade jag till 20.15, sen gick jag hem till Johanna, vi hade mys framför teven och gick och lade oss runt kl.22. Dagen efter var det ju dop & det gick jättebra, bilder finns på min bdb.
Inte den bästa alla hjärtans dag jag har haft som ni förstår, men tack Elina min älskling för att du hjälpte mig att göra det bästa av den. Jag behövde prata och då fanns du där, tack älskling!<3

I söndags jobbade jag på Maxi, underbara arbetskollgeor som bryr sig om hur man mår. Tack! :) Sen var vi på kalas hos kusin Källa som fyllde 7 år i lördags. Bilder kommer upp på bdb:n också. Sen åkte jag hem och hämtade Emma och så sov hon här. Vi låg och tittade på desperate housewives tills sent på natten. Hon sov även här måndag-tisdag. & nu natten som kommer också :)

Imorgon blir det utgång med min favorit, Emma! :) <3 Vi kommer att ha skitkul & det är bra för oss båda att ha en kväll där vi slipper tänka så mycket.

Nu ska jag vara social med Emma för hon kom hit nyss<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0