090219

Hejhopp!
Det var en kul kväll på People igår :) Jag gick ut med Emma, sen träffade vi Therese, Madde & Jossan där inne. Det var hyfsat mycket folk, några som man känner iaf :) Jag & Emma satt hemma hos mig och drack innan vi gick till bussen, vi fick i oss typ en vinflaska var så nog var vi lite på lyset redan innan vi kom in på krogen haha ;p . Träffade lite folk där inne; Fredrik, Mickan, Aki och några därtill :) Innan mamma kom och hämtade oss så gick vi till Subway och köpte varsin macka. Men Emma slängde ju typ ur halva innehållet på marken, haha! Mamma kom typ kvart över två och hämtade oss. Klockan tre släckte vi och somnade i natt. Idag gick vi väl upp runt halv tolv tror jag. Jag vill ha chips!! Men jag hittar ingen som kan köra mig till affären, skit också.

Usch nu har jag typ inga pengar kvar heller, knappt tusen kronor kvar på kontot. Men jag köpte ju ny skidjacka, skidbyxor, pannband för typ 2200 kr i veckan så. Sen har jag ju varit och bytt tungpiercingen också så det blev några hundringar där med. Tur att det är löning om en vecka! :)

Apropå skidkläder så är det snart dags för KLÄPPEN! :D . Jag längtar!<3 Bara två veckor kvar tills vi åker upp till det underbara stället! Jag är ju inte ett dugg avundsjuk på Jennifer som åker redan nu på lördag... ;p

& vet ni vad som händer imorgon förresten!? Jag ska gå på AC/DC i Globen :D :D . Sjukt vad tiden har gått fort, jag tyckte inte att det var så länge sen vi bokade biljetterna och nu så är det redan imorgon! Det ska bli så jävla häftigt! :D

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha :D Jag tror att du är FETT avundsjuk ;D

2009-02-19 @ 20:41:08
URL: http://jeniferjakobson.devote.se
Postat av: Sofia

Hahaha det har du rätt i faktiskt ;D

2009-02-19 @ 21:41:57
Postat av: Jennifer

Hihi :D Btw! du måste juh ändra länken! :O eftersom jag har ny bloggadress nu :P

2009-02-19 @ 22:15:43
URL: http://jeniferjakobson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0