090222

Yes, min man gick vidare till finalen! E.M.D med låten Baby goodbye får gärna vinna hela skiten och tävla i Eurovision, eller hur? :) Åhåå, nu kom Eriks nya singel Saturday night på rix fm! Mycket bra måste jag säga!

Efter jobbet igår hämtade jag upp pappa på O'learys (eller hur det stavas) och sen direkt hem. Missade ju E.M.D, men hörde iaf på radion i bilen och sen såg jag ju när de gick vidare. Emma kom över också. Sen bestämde vi att vi skulle sova hemma hos Emma. Så vi tog med oss Desperate housewives säsong tre och gick över. Fast vi båda var ganska trötta så vi tittade bara på ett avsnitt sen somnade vi. Micke kom hem mitt i natten från Åre också, vi hade ju beslagtagit hans säng så han var snäll och sov på soffan. Hoppas du får hem din säng snart Emma! :) Jag skojade och sa till Emma innan vi somnade: "Hugo kanske ringer klockan fyra sen då som förra natten, haha!" ;) & mycket riktigt, halv fyra ringde min mobil och det var Hugo, haha han är rolig han ;) I natt pratade vi i en halvtimme, fråga mig inte om vad men pratade gjorde vi iaf :p . Eller jo jag kommer ihåg vad vi sa men jag fattar inte hur vi kunde ha saker att prata om i en halvtimme ;p. Men sen vi fyra så lade vi på och jag somnade om.

Idag vaknade vi hyfsat tidigt ändå, vi var uppe ur sängen innan klockan tio :) Vet inte vad som händer idag, Hugo skulle ju komma och hälsa på efter klockan tre idag, haha ;D . Lisen kommer iaf över snart så vi får se vad vi hittar på :)

Vi hörs senare!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

skandal att inte velvet gick till andra chansen, hellre hon än dom där reggae töntarna, eller va det var för musik. E.M.D var iaf bra och molly =)

2009-02-22 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0