090224

Hejsan! Tänkte försöka skriva ihop ett litet inlägg igen.

Igår på dagen så åkte jag & Elina in och solade, asskönt! :) Efter det åkte vi hem till Elina för att hämta lite saker, sen hem till mig. På kvällen gjorde vi iordning tacos till middag, ovanligt jag vet! ;) Senare runt åtta så åkte vi in till Gottsunda och hälsade på hos Sara, hon bodde så mysigt och fint! Sen runt tio så åkte vi en bit bort, hem till Daniel. Där satt vi framför teven ett tag :) Åkte hem igen vid typ halv tolv.

Imorse ringe alarmet klockan tio och jag var astrött! Tyckte inte att jag & elina somnade så sent, men trött var jag iaf.. Jag har varit på stan med Sandra idag, vi fikade med semla på Linné-caféet och pratade massa :)

Nu måste jag kila, vi kanske hörs senare!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0