090226

Löning igår, känns väldigt bra! :) Jag sov hos Elina tisdag-onsdag, vi åkte hem till mig när vi vaknat igår. Sen blev vi väldigt sugna på kladdkaka med glass så det åkte vi och köpte och tjockade i oss, haha ;p . Senare åkte jag in till J och nu så känns det jättebra :)

Jag blir lite irriterad, vi beställde huvtröjor med AC/DC-tryck på. Vi beställde de så att de skulle hinna komma innan konserten, men de hann inte komma men va fan, nu har det ju gått lång tid! :S . Jag hoppas att det blev rätt när pappa beställde de, för jag vill ju ha tröjan även om jag inte kunde ha den på konserten. Aja, jag hoppas att de ligger i postlådan snart. Vem vet, kanske redan nu? Nej sån tur har man väl inte..

Idag ska jag in och sola med Elina på Solpalatset. Det ska bli så skönt :) Jag har solat två gånger men har faktiskt fått lite färg så att det syns redan, man ser iaf bikinilinjen :) Så idag blir det lite mera solning, det är ju så skönt att ligga där med värmen! :) Pappa blir inte så glad när jag har bilen så mycket, men jag får väl tanka i lite bensin idag eftersom att jag hade den igår också... Men jag SKA köpa en egen bil, ska prata med Emmas pappa och sen skulle Johan vara snäll och titta runt lite :) Själv så kan man ju i princip ingenting om bilar så jag skulle ju inte åka iväg och köpa en bil själv direkt, haha ;)

Nej hörrni, nu ska jag skicka ett sms till Elina och fråga när hon hade tänkt att vakna :)

Puss så länge! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0