1 februari

God morgon!
Försökte skriva sent igårkväll innan jag skulle sova men då ville inte bloggen fungera...

Igår jobbade jag mellan 12 & 20.15, handlade lite saker och sen åkte jag hem. Jag köpte 2 chipspåsar & 2 cola & en yohurt.. Gissa vad jag kunde äta av det där? Haha, japp yoghurt fick det bli för min del ;D . Fy fan vad jag ska äta chips & massa andra tjocka saker när tungan inte är svullen längre ;D . Aja, iaf lillebror hade kompisar här (det var de som fick äta de goda sakerna...) vi såg sista minuterna av Körslaget för att se vilka som vann. Erik kom tvåa & Hanna vann alltihop. Emma kom över sen så vi kollade på tv ett tag men sen tog vi bilen in till stan runt tio, Emma skulle ha godis. När hon hade köpt det så åkte vi ut till garaget :) Var där en stund och sen skulle dem äta så då åkte vi till Max. ALLA åt hamburgare utom jag, jag satt där med min vattenflaska hahaha ;) Sen åkte vi till ett annat Max för att Johan skulle hälsa på Pontus mfl. Efter det åkte vi tillbaka till garaget och sen åkte jag & Emma hem igen. På hemvägen plockade vi upp Emmas föräldrar från en fest och sen var vi hemma runt ett. Så såg iaf min dag & kväll ut igår.

Idag jobbar jag på PO.P gränby mellan 13 & 20.15, kom gärna upp och hälsa på mig! ;) Speciellt efter klockan 18 då jag är själv och då det inte finns så mycket att göra :p

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0