6 februari

God morgon!
Idag jobbar jag på gränby från klockan 11.30, farmor skjutsar in mig. Det var länge sen jag träffade farmor nu, vi brukar ju ses minst en gång i veckan annars eftersom vi inte bor så långt ifrån varandra. Jag brukar annars åka till farmor & farfar lite då och då. Men nu har vi inte setts på några veckor! Haha vi får väl se om hon märker att jag har piercat tungan, annars tänker jag hålla det hemligt för henne så länge som möjligt. Nog för att farmor är som en bästa kompis men jag vet att hon bokstavligt hatar piercingar så.. :p . Som när jag tog hål i näsan, då sa farmor typ: Usch vad fult! Haha, tack farmor! ;P .

Jag jobbar till klockan 18 ikväll, så ikväll stänger inte jag och det känns ganska skönt. Johanna kommer och möter mig när jag slutat och så går vi hem till henne. Tomas ska ut på krogen ikväll så jag, Johanna & Christopher ska ha myskväll där :) Ska försöka ta lite kort på lillkillen tänkte jag, om han går med på det vill säga :)

Nu ska jag äta frukost, vi hörs hörrni! :)

Johan Lind, jag är så lycklig när jag är med dig! Jag älskar dig<3

/Sofia


Jag just nu :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

vad fin bild :)

2009-02-06 @ 10:11:52
Postat av: Sofia

Tack! :)

2009-02-06 @ 10:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0