7 februari

Har sovit hos Johanna, Tomas & Chrsitopher i natt. Eller sovit och sovit... jag kunde inte sova så det blev bara några timmars sömn i natt. Fattar inte vad det är, jag har sovit dåligt några nätter nu :/ Brukar inte ha några större proböem med att somna.. Pratade med älsklingen vid tolv-tiden när jag skulle sova men sen låg jag bara och vred och vände på mig. Fick sen sms av älsk typ halv fyra, då skulle han sova. Jag var vaken då när jag fick hans sms och sen någon gång efter det måste jag ha somnat. Jag gick upp runt tio idag tror jag. Johanna knäppte kort på mig & Christopher igår, kanske visar något kort sen när Johanna skickat dem till mig :)

Började jobba klockan tre idag och stängde så jag slutade klockan 20. Pappa & Jesper kom och hämtade mig, vi köpte pizza och sen hem till det som var kvar av melodifestivalen. Det var ju inte någon låt som var bra direkt.. Scotts kanske? Aja, jag väntar på E.M.D som är med i Leksand sen ;) Det värsta är att jag jobbar stängning den lördagen också så jag kommer missa typ första halvtimmen :/ . Men men, det går alltid repriser.

Imorgon jobbar jag nere på stan mellan 12 och 16. Sen är jag ledig i några dagar :) På onsdag blir det stan med Elina & Annelie. Jag ska till Darkwell och visa piercingen och Annelie ska till tandläkaren, så vi tänkte slå två flugor i en smäll ;)

Nästa lördag är det dop för Christopher, fixade det sista till dop-presenten idag :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Piffen

Men Puffen då missade du ju början när MARTIN STENMARCK va me ju :O;P

2009-02-08 @ 11:56:37
Postat av: Liisa

typ alcazar och scotts var bäst, fast alcazars låt lät som deras brukar. men hallå caroline af ugglas, jävla tönt ! hur kunde hon gå vidare ? känns som svenska folket röstar jämt för att jävlas , så var det förra året med.

2009-02-08 @ 12:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0