8 februari

Hej! Jag orkar egentligen inte skriva något i bloggen just nu.. men ni ska få en kort uppdatering. Idag har jag jobbat på stan mellan 12 och 16, tog bussen in till jobbet & sen hämtade pappa mig efter jobbet. Vi åkte till Maxi och handlade inför veckan, tog typ en timme.. lite längre. Vi kom iaf från Maxi runt halv sex. Johan skulle ha åkt med men han mådde inte så bra så det blev inte så.  Pappa & jag hämtade upp morfar på vägen hem sen. Satt och pratade med Piffen på msn och vi bestämde att vi ska gå på bio imorgon :D . Sen klippte jag pappa, han började bli "långhårig".. haha, när min pappa börjar vara rufsig i håret då är det långt ;p . Sen åt vi lasagne till middag, asgott! & nu sitter jag bara och slappar i sängen med datorn och lyssnar på musik. Just nu i mina lurar: Erik Segerstedt - Wherever you are. Den är så fin! :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0