AC/DC rockade loss på Globen!

God morgon!

Jag är supernöjd med konserten igår, AC/DC asså fy fan vad bra det var, jag vet inte hur jag ska förklara det! Det var bara så jäkla mäktigt, häftigt, asbra!! Jag, lillebror, larsa & pappa stod typ tre meter ifrån "landgången" ut från scenen så några hyfsat bra bilder fick jag iaf. Jag fick en t-shirt av pappa & sen köpte jag & lillebror djävulshorn också ;p . I början av konserten så hade jag öronproppar i, annars förstör man ju öronen så det skriker om det. Men efter typ halva första låten så tog jag ut dem för dem förstörde ju ljudet, det lät mycket bättre utan dem. Så efter konserten så kändes det som om man hade bomull i öronen för alla ljud var så låga haha! Men nu så är min hörsel återställd ;) Vi var hemma kvart i två i natt och jag tror att alla var nöjda med konserten :)

Jag somnade kanske vid två någon gång, men vaknade klockan fyra av att Hugo ringer. Haha, jag undrar om han kommer ihåg att han ringde mig igår, han hade nämligen varit på krogen så han upprepade alla saker han sa typ två gånger, haha ;) Vi pratade säkert i en kvart, sen somnade jag igen.

I dag är det jobb som gäller, uppe på Gränby. Jag jobbar mellan 15 och 20.15. FAN säger jag bara, jag kommer missa min man när han är med i melodifestivalen! Erik är ju med ikväll (eller ja E.M.D är med) och det kommer jag missa. Jag har bilen men kommer iaf inte hinna hem :/ . Tur att det finns repriser..

Jag ska lägga in några bilder sen, måste kolla igenom dem först bara :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0