Älskade Kläppen!

Kläppen, underbara ställe! I år åker vi upp dit vecka 11 så då är vi borta 7 mars-14 mars. Det ska bli så kul att komma dit och åka skidor, gå på after-ski(som tyvärr inte blir partypolarna i år), njuta av solen, sena kvällar med spel & skoj! :) Våra dagar brukar se ut ungefär såhär: Pappa väcker alla när frukosten är serverad, vi äter frukost, byter om och knatar iväg till backarna, åker skidor fram till lunch, åker till stugan och äter lunch, efter lunchen åker vi mer skidor fram till tre-fyra kanske?, sen hem igen och slappa framför teven eller annat, pappa & Larsa lagar den goda maten, sen äter vi, sen blir det oftast sällskapsspel för dem som vill, annars så är det skönt att slappa framför teven också. Så ser de flesta dagarna ut hela veckan, sen brukar det kunna bli någon vilodag också. Jag älskar Kläppen & nu är det inte många veckor kvar! :) <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Underbara kläppen!

2009-02-04 @ 22:32:22
URL: http://eemmsis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt, hoppas ni får det underbart!

2009-02-05 @ 07:44:04
URL: http://cjohannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det hoppas jag med!=) Ska försöka få med mig någon bara, vill inte åka själv i år igen... har gjort det de två senaste åren.. så jag hoppas någon kan =)

2009-02-05 @ 11:18:35
Postat av: Jennifer

Jag ska dit vecka 9, det är UNDERBART! Har dock ingen att åka med, då pappa och lena måste fokusera på josefin som ska börja lära sig åka, o de suger :( Följa med vecka nio med? ;D

2009-02-05 @ 15:56:18
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaha vad tråkigt.. visst är det myyycket roligare att ha med en kompis? Haha, jamenvisst jag kommer med! ;D

2009-02-05 @ 22:12:04
Postat av: Jennifer

Bara så du vet så var jag seriös ;O :P

2009-02-05 @ 22:34:58
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha okej :P. Hade jag haft mer pengar så kanske jag kunnat följt med :D

2009-02-08 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0