Fredag den 13:e...

Idag är det jobb som gäller på gränby mellan 14 och 20.15. Efter jobbet går jag hem till Johanna & Tomas och sover där. Nu har jag packat alla saker som jag ska ha med mig till dopet och så. Det blir ju lagom kul att åka buss med en fet väska, en kasse & en liten väska... Usch jag hatar att åka buss med så mycket saker att bära på. Eftersom att det är fredag den 13:e så lär jag säkert tappa hälften eller halka när jag går av bussen eller något liknande, haha ;p .

Sen imorgon är det ju alla hjärtans dag också, får väl se om det blir någon bio med älsklingen. Vet ju inte vad vi vill se.. :/ Annars blir det kanske mys hemma hos hjärtat? Jag är glad så länge jag får vara med min Johan iaf :)<3

Har provat min nya plattång nu på morgonen också och jag älskar den! Den är så bra som min gamla var, så jag är nöjd med det inköpet! :)

Nu blir det frukost och sen vid typ halv ett så går min buss in till stan.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0