Globen ikväll!! :D

Fy fan så kul det ska bli att gå på konserten ikväll, det kommer vara så häftigt & asbra! Ikväll ska jag rocka loss i Globen!! ;D Jag lägger in ett youtube-klipp med min låt. Jag föddes nämligen till den här låten så pappa har sagt i hela mitt liv att det är "min" låt. Så här får ni den, lyssna för den är skitbra! :D



Nu ska jag snart äta frukost och platta håret, sen vid nio ska jag gå iväg till bussen. Jag börjar klockan tio idag och jobbar till fyra. Sen ska vi som ska på konserten mötas på en kinarestaurang och äta mat där. Sen tar vi tåget till Stockholm. De som ska gå på konserten (som jag vet) är jag, pappa, lillebror, Larsa, Tobias, Linnea, Jugge....Men de som har ståplats är jag, pappa, lillebror & en till, vet inte vem som tog den. Det blir skitbra! Konserten börjar vid sju så vi får väl se hur länge gubbarna orkar hålla på ;) Nej nu blir det frukost, vi hörs väl imorgon.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

den där låten är så jävla bra. :D nu är jag faktiskt avundsjuk på dig ;P ha det så kul :D

2009-02-20 @ 09:58:22
Postat av: jenny

åå,jag älskar den där låten! :D fuskit att du föddes till den! haha ;D

2009-02-20 @ 10:24:38
URL: http://somjagvill.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja ni tjejer, ni missade en asbra konsert! :D

2009-02-21 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0