Hurtbullarna Emma & Sofia ;)

Nu så är man mätt och belåten efter en middag i min ensamhet, haha :p . Mamma & pappa är på spinning & lillebror hos en kompis. Jag gjorde iordning strimlad kyckling i curry med strips till, mumma! :) & vet ni vad? Jag har fått min chipspåse & cola light nu! Haha, jag & Emma tog en promenad. Jag vet inte riktigt hur långt det är fram och tillbaka men jag kan säga såhär: vi gick i ett raskt tempo hela vägen och det tog 1 timme & 45 minuter. Så vi har varit riktigt duktiga! Sen att jag köpte chips & cola light behöver vi inte tänka på.. haha, men bättre det än att jag hade fått mina chips utan promenad. Så nog kan jag äta dem med gott samvete alltid :)

Nu ska jag nog slå mig ner i soffan framför teven, men datorn får nog vara med på ett hörn den också ;p . Sen när maten har sjunkit lite så ska jag hugga in på min chipspåse, MUMS! ;)

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Liisa

jag har typ gjort lika som dig. :P jag blev akut godissugen för ett tag sen,och mamma skulle ut och gå så då gick vi en promenad först, sen köpte godis. haha ;P

2009-02-19 @ 20:36:35
Postat av: Sofia

Haha bra där! ;P

2009-02-19 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0