PO.P-byxor

Nu sitter jag i sängen med mina nya pyjamasbyxor på! :) Köpte de på Polarn O. Pyret (ja, det finns några få plagg i "vanliga" storlekar för vuxna) för 85 kr, de har kostar 295 så jag passade på för de är så sköna! Köpte de i fredags. Tänkte sätta i en desperate housewives-skiva i datan nu. Men sen kom jag på att jag missade ju Andra avenyn igår eftersom att jag var hos älskling istället för hos Elina som jag annars brukar på tisdagar. Så jag kanske tittar på det på svt:s hemsida istället. Vi får se. & vet ni vad jag har lyckats med idag då..? :( Jag & Elina satt i köket vid datan och åt lite godis och så hade jag någon seg/hård godis och lyckas bita tag i piercingen. Jag: "Haha, det kändes som om hela tanden gick sönder." Elina: "ja det kan den mycket väl ha gjort, Li (elinas syster) bet sönder en tand förut" Jag gick in i badrummet för att kolla i spegeln och jodå, visst hade jag lyckats med det! :/ Fast det är på insidan så det syns inte och det är bara en liten bit av tanden som har ramlat bort.. Men den är vass så jag river mig ju på den. Bra gjort där Sofia!


/Sofia


Pyjamasbyxorna är blåvit-rutiga och så mysiga! :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

Pyjamasbyxorna <3 haha :) jag är helt kär i dom. :)

2009-02-12 @ 08:54:05
Postat av: Sofia

Haha ja de är ju såå sköna! :D

2009-02-12 @ 11:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0