Sofias nya bantningskur ;D

Hej hej! :)
Jag hade ju en väldigt trött morgon imorse som ni kan läsa i inlägget under.. men dagen har varit ganska bra sen iaf. Jag fick för mig att prova några "gamla" jeans som jag inte har kunnat haft på några år.. tänkte att eftersom jag har gått ner några kilo nu när jag har ätit så dåligt pga av tungpiercingen så kanske kanske något par kan passa.. & det gjorde det! :D . Så idag hade jag på mig ett par baggyjeans från Vero Moda som jag köpte när jag gick i nian, haha den ni! ;) Sist jag hade dem var typ i ettan på gymnasiet tror jag :p . Så det piggade upp min dåliga morgon! :D. De jeansen är så sköna också för det känns som om man har mjukisbyxor på sig :) Funderar på att ha dem imorgon också, så sköna!

Jag gjorde inte så mycket innan jobbet idag, hann inte det eftersom jag inte gick upp klockan nio som planerat. Har iaf jobbat mellan 15 och 20.15 idag. Full fart hela dagen, vi har nämligen 70% rea nu!! Så kom och fynda! :D . Efter jobbet svängde jag förbi Elina :) Där bjöds det på kladdkaka, mumma! Haha, de där kilona är redan påväg tillbaka ;P . Elina och jag satt och drömde oss bort till sol & bad... Vi ska fan åka utomlands nån gång raring! :D<3

Ny bantningskur: Pierca tungan... HAHA ;D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0