Sömnlös i sängen...

Jag blir snart tokig! Varför är jag inte trött så jag kan få sova någon gång!? Jag börjar fan fundera på om jag har fått sömnproblem, haha. nej men vad fan allvarligt, jag vill ju bara sova! Jag ska liksom upp och jobba imorgon igen så jag måste ju få mina timmars sömn. Men nej då.. äh får väl skriva lite här så kanske jag blir trött.. *håller tummarna stenhårt* Okej, där ljög jag... lite svårt att hålla tummarna när man ska trycka på tangenterna, men jag tänker att jag håller tummarna i mitt huvud. Gud vilken humor jag har såhär på natten också..

Förutom att titta lite på melodifestivalen ikväll så har jag pratat med Elina & Annelie i telefon :) Jag längtar så till den  20mars när vi alla tre ska vara ute hos Annelie i Öregrund och ha det mysigt!! Det är min första lediga helg på länge! Okej, jag jobbar inte helgen vecka 10 och 11 eftersom jag åker till och från Kläppen men annars så jobbar jag varje helg fram tills dess och jag har redan jobbat så många helger i rad. Sen vill jag fan ha flera lediga helger på raken. Måste försöka få flera vardagar istället. Men det är svårt att få det så tyvärr.. Men men tillbaka till Öregrund.. det ska bli så mysigt. Annelie lovade mig att de skulle laga middag till mig då. Men både Annelie & Elina hade druckit lite vin ikväll så man vet ju aldrig hur mycket de kommer ihåg imorgon.. ;) Haha, ni är roliga ni flickor! :D <3

Hmm vad har jag mer att skriva om då... hmm... vad gör min kära pojkvän ikväll då? Jo, han är ute på krogen han. Hoppas du har kul älskling!<3 Men inte fööör kul för imorgon ska vi ses och då ska du inte vara alltför bakis ;) haha. Imorgon jobbar jag (ovanligt för mig att jobba helg? neeej...) nere på stan mellan 12 och 16. Skönt att vi bara har öppet fyra timmar på söndagar! Sen efter jobbet får vi se hur det blir. Johan ska nog sova här iaf :)<3 Andra planer inför morgondagen? Nepp!

Nej nu har jag inget mer att skriva om & inte har jag blivit tröttare heller... vad ska jag hitta på nu då? :/ JAG VILL SOVA!!!!!



/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0