Tomt i sängen nu...

Hej. Sitter i  sängen nu med datorn i knäet och ska väl snart sova. Det känns lite tomt och ensamt i sängen nu faktiskt. Jag har ju haft sällskap av Emma de fyra senaste nätterna, sen i söndags tills idag.. Emma, jag saknar ditt sällskap!<3 Nu får jag nöja mig med Simba som ligger och sover här. Fast min katt är ju faktiskt ganska mysig han också :)

Jag har börjat fundera på att hoppa över till devote.se och lämna blogg.se.. Men jag har inte bestämt mig än.. Jennifer rekomenderar den, tydligen mycket lättare att få läsare och så.. Men som sagt, jag har inte bestämt mig än, lovar att säga till om jag hoppar över till den sidan! :)

Imorgon jobbar jag och efter jobbet bär det av till Stockholm för att se AC/DC! :D

God natt.

/Sofia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0