Trött...

God morgon, eller nej det är ingen god morgon för jag är trött och har lite ont i huvudet för att jag har sovit så dåligt i natt! :/
22.50 - pratade med älsklingen och sa sen god natt för jag skulle sova.
23.50 - har fortfarande inte somnat, legat och vänt på mig i en timme så då ger jag upp. Tar upp datorn i sängen, pratar med älsk på msn.
00.20 - säger återigen till älsk att jag ska försöka sova, stänger igen datorn och gör ett nytt försök.
01.00 - tittar på klockan och har fortfarande inte somnat, suck...

Så någon gång efter klockan ett så somnar jag iaf, för ett tag.

04.00 - vaknar och tittar på klockan...
08.00 - vaknar igen och tittar på klockan.
09.00 - alarmet ringer för att jag ska gå upp, men är verkligen skittrött så jag snoozar..
11.00 - Först klockan elva så orkar jag sätta mig upp i sängen och nu så ska jag snart dra mig upp ur sängen in i duschen.

En mindre rolig natt, så jag hoppas att jag kan sova bättre natten som kommer.
Johan älskling, om du läser så tycker jag att du ska sova här i natt för då sover jag som bäst<3 :D ;) *flirt flirt* hihi...

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0