090204

Hejhopp! :)
Emma kom hit idag runt halv ett, jag satt och åt "frukost" då. Det tar ju lite tid för mig att äta också, haha känner mig som en gammal tant ;) Men jag fick i mig en liten macka och yoghurt iaf. Sen tittade vi på Våra bästa år. Elina ringde då och pratade lite och hon var sugen på Max-mat och fy fan så gott det lät. Men jag visste inte om jag skulle våga äta det eftersom jag inte vant mig vid att äta med staven och så.. men Emma & jag bestämde oss för att åka in till stan och köpa mat ;) Men först blev det Maxi eftersom jag lovat lillebror kladdkaka. Så vi åkte dit först och köpte kladdkaka & glass. Träffade Jennie också :) Synd att jag inte hade mer tid så jag hade kunnat fika med henne då. Jag vill jobba på Maxi snart! Men det blir inte den här veckan iaf för jag jobbar på PO.P torsdag-söndag... Hade en disskussion med Niklas om min tungpiercing som vanligt när jag träffar på honom, haha. "Tycker du verkligen att det är värt det att inte kunna äta på en vecka?" Självklart tycker jag det. Haha, men det förstår inte Niklas ;P

Efter Maxi så åkte vi till Max och tog driven och köpte mat till Elina & sen över vägen till donken och köpte till mig & Emma, haha ;D. Sen hem till Elina och åt mat. Det gick faktiskt bra & det var så jäkla gott med tjockismat! Visst jag fick äta hamburgaren med bestick men ändå ;P . Det tog minst dubbelt så lång tid som det normalt tar att äta upp en lilla menyn från donken, haha. Jag & Emma var kvar en liten stund innan vi åkte hem.

Har nyss ätit plättar med glass & sylt som också gick helt okej att äta. Det är så skönt att kunna äta mat igen :) . Fast de kilon som jag tappat under veckan lär ju komma tillbaka direkt, tyvärr. Usch, måste verkligen börja träna! Men jag har ingen lust, motivation eller nånting så.. usch det är ju bara tråkigt att träna!

Det var allt för mig den här gången! Har ni lyssnat på låten med The Rasmus förresten? Vad tyckte ni om den? =)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0