3 februari

Inget bloggande alls igår, så kan det bli ibland. Man har liksom andra saker att göra i sitt liv liksom ;) Som att vara med sin pojkvän till exempel, eller umgås med kompisar. Ja, jag gjorde båda delarna igår :D

Måndagen började med att jag åkte med Emma och hennes mamma in till stan. Vi gick runt på Ikea och tittade lite. Emma fick med sig lite saker hem iaf :) När vi var klara där så bjöd Åsa oss på mjukglass. Tänkte att det borde jag också kunna äta om man tar bort struten, så jag fick glassen i en mugg, haha. Men gud, jag har aldrig njutit så mycket av en mjukglass, så jävla god den var! Men sen så har jag ju inte kunnat ätit något gott på typ en vecka heller så.. Tänk er själva att leva på typ enbart yoghurt i typ en vecka.. inte roligt alls. Det är jobbigare än vad jag trodde. Man blir ju sugen på allt som man inte kan äta. Men nu så kan jag börja äta lite annat så det är skönt! :)
Aja, när vi väl var hemma från stan så tog jag bilen hem till Elina. Sen var jag där i några timmar, min lillebror kom och hjälpte Elina med hennes dator också. Sen vid halv sju så ringde jag älsklingen eftersom han skulle sova hos mig. Så jag & lillebror åkte in till Maxi för att handla lite och sen hämta Johan :) Vi var väl hemma runt halv åtta sen. Jag & älsk lade oss framför teven. Sen vid klockan tio så var det ju Prison Break, jag höll på att glömma bort det igår igen! Jag har glömt det två gånger på raken nu, jag får skärpa mig ;P . Men igår såg jag det iaf. Jag & älsk kröp upp i soffan med kuddar och mitt stora täcke och hade det mysigt  till Prison Break :) När det var slut så gick vi in och lade oss i  min säng igen.

Johan ville gå upp tidigt idag, vid typ nio så jag hade ställt klockan på det. Ja, alarmet gick och Johan stängde av det och somnade om.. så det gick ju bra, haha ;) Vi gick upp ur sängen typ kvart över ett sen ;) Men det var faktiskt skönt, älskar att ligga kvar länge i sängen med älsklingen!<3 Sen när Johan skulle in till garaget så hämtade vi upp Emma & sen Elina och sen in mot stan. Efter att vi kom till garaget så åkte jag, Emma & Elina till Maxi. Jag skulle handla lite saker, Petter kom dit också för att han & Emma behövde handla. Sen åkte jag & Elina hem till henne och där har jag varit typ hela kvällen :) Jag köpte en kladdkaka på Maxi som jag, Elina, Kalle & Elinas päron åt upp till Andra avenyn. Så jävla gott med kladdkaka och vaniljglass! Synd bara att jag måste skölja bort den goda smaken med saltvatten direkt efter, haha.. men men, det är bara en vecka till sen slipper jag saltvattnet!

Imorgon är jag ledig igen, skönt! Jag skulle egentligen ha jobbat men det behövdes inte så det blir skönt med en till dag ledigt. Får se vad jag hittar på då, det blir nog att vara med Elina tror jag :)

Nu ska jag väl snart sova, god natt.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

men ikeas mjukglass brukar också vara as god. så inte konstigt att du njöt. haha ;)

2009-02-04 @ 08:11:49
Postat av: Sofia

Haha ja ja, men jag lovar, jag har aldrig njutit så mycket av Ikeas mjukglass heller ;P

2009-02-04 @ 11:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0