Utmanad

Jag blev utmanad av Johanna!

Så här går utmaningen till:
· Gå in i mappen där du har dina bilder.
· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
· Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.
· Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.



Ja, jag kan inte säga så mycket mer än att det är jag som leker med min nya dator ;P (Har inte så många bilder på min nya dator, så jag tog den sjätte bilden i min bildmapp...)

Jag utmanar:

Emma
Jennifer
Sandra
Elina
Annelie
Liisa

Ni som inte har bloggar får väl lägga upp på bdb:n ;)

Kommentarer
Postat av: Liisa

aa sen när jag orkar, men jag lovar det kommer ;)

2009-02-10 @ 20:40:20
Postat av: Jennifer

Haha, jag antar utmaningen (för jag antar att det var mig du menade :P), men jag utmanar ingen ;P hehe

2009-02-12 @ 13:45:15
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Yes det var dig jag menade Jennifer, glömde bort att länka.. :P .

2009-02-12 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0