10 januari

YES! Jag får ta våran bil istället för farmor & farfars :p . Det känns skönt! Haha, nej men faktiskt det känns bättre att köra en bil som man känner, iaf när man ska köra själv :p. Så idag jobbar jag mellan 12 och 20 på PO.P på Gränby :)  Tänkte inviga mina nya jeans som jag köpte i tisdags :) Visade jag någon bild för er? Nej jag gjorde nog inte det... jag kanske lägger upp en senare, annars så finns det bilder på min bdb.

I veckan är jag lite ledig så jag funderar på att gå in på Darkwell och kolla upp tider för piercing i tungan... jag har inte sagt något till mamma & pappa än, haha ;p . Det skulle vara så kul att komma hem och sträcka ut tungan åt dem när jag har tagit hål där, HAHA! Snacka om chock, speciellt för mamma ;) Det är så skönt att vara över arton så man får bestämma lite själv ;) Funderar även på att sola lite i veckan, börjar känna mig lite blek ju.. :p

Nu ska jag sminka mig och äta frukost, vi kanske hörs ikväll!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag tänkte chocka mamma med min i läppen, men berätta i sista sekund iaf. :P Men jag vill fortfarande ha i tungan. beslutsångest hur jag ska göra. haha ;P

2009-01-10 @ 10:21:08
Postat av: Sofia

Haha okej, jo jag kommer väl inte kunna hålla mig ifrån att berätta jag heller ;P men jag ska försöka!

2009-01-10 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0