11 januari

Jobb idag igen då på PO.P i gränby. Emma ringde nyss och sa att jag inte behövde komma klockan tolv, jag kunde komma ett istället. Så jag jobbar mellan ett och åtta idag :) Pengar, pengar! :D . Det ska bli kul att se vad jag får i lön nu i januari för jag jobbade ganska mycket runt jul och så i december. Men även nu i januari så har det varit ganska mycket också. Känns så jäkla skönt! :D

Igårkväll så kom familjen Hellman & familjen Öhman på besök :) De åkte väl hem runt halv två tror jag, så då gick jag och lade mig i sängen och somnade ganska direkt. Sen hade jag ställt klockan på nio imorse, när den ringde slog jag av den och tänkte att jag kunde ligga kvar en liten stund till... haha det blev helt plötsligt 40 minuter! ;p Men det gjorde ju inget eftersom jag ändå ska börja senare nu så :)

/Sofia


Mina nya jeans som jag aldrig visade. Fina va? :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

snygga :D och heta trosor ;D

2009-01-11 @ 12:03:26
Postat av: Anonym

Tack! :) Hahah yeeeah! ;)

2009-01-11 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0