12 januari

Hejsan!
Jag sov ju hemma hos Emma & Petter i natt. Igår tittade jag & Emma på Desperate housewives fram till halv tre-tre, sen somnade jag.. Emma var nog vaken ett tag till. Idag vaknade vi runt elva, gick upp en liten stund senare. Tog Petters bil hem till mig, åt lunch och gjorde oss iordning. Sen åkte vi nästan hem till E+P igen för att Petter skulle tanka i lite diesel. Sen åkte jag & Emma in till stan. Vi har varit på Ikea, gränby centrum & nere på stan :) Jag provade köra Petters bil också, lite kul faktiskt! ;p . Fast det var lite kul för Petter hade en doftgran i bilen som luktade precis som Johans bil gjorde i somras,  det kändes som om vi hade snott Johans bil, hihi ;)

Idag gick jag in och bokade en tid också, så nu är det spikat! :D

Guldbagge-galan ikväll också, håller väl på just nu. Men jag skippar den, är egentligen inte så intresserad.. Men vet ni vad som är ganska coolt? Jag har faktiskt sett en guldbagge på riktigt! ;p. Rolf Lassgård, skådespelaren, som även är min farbror har ju vunnit en sådan, så den har jag sett hemma hos dem! :) Coolt va? ;P

Klockan 22 ikväll så är det Prison Break som gäller, spännande! :D Jag kanske skriver senare!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

du vet redan att jag avgudar dig och din farbror ;)

2009-01-13 @ 09:46:17
Postat av: Sofia

Hahaha ja, jag veet Liisa! ;D

2009-01-13 @ 09:55:56
Postat av: emma l

jag såg honom i lördags på brynäs matchen ;) mohaha

2009-01-13 @ 18:32:42
Postat av: Sofia

Woow! ;) haha ovanligt att han är där liksom :p

2009-01-13 @ 19:07:13
Postat av: emma l

haha jag menar det :p ser han varje gång jag är där :p haha

2009-01-16 @ 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0