13 januari

Idag har jag varit på stan med Johanna, Tomas & Christopher :) Vi skulle leta kläder till dopet & alla tre hittade till slut kläder :) Sen fikade vi på Landings, årets första semla. Supergott! Vi var på stan mellan tolv och halv tre ungefär. En trevlig dag!

Sen när jag kom hem så var jag väl hemma i typ tio minuter innan jag åkte igen ;P . Jag åkte till Elina och sen åkte vi vidare till Annelies syster. Annelie var barnvakt åt Anton, världens sötaste unge verkligen! Så himla gullig! :) Så vi har varit där och busat med honom. Sen var jag tvungen att åka hem för att morfar skulle hit och så ska vi väl äta mat snart också. Får se vad som händer sen, ska iaf ringa Elina när jag ätit mat :)

Imorgon blir det People med Emma, Therese, Madde? & Moa. Det är ladies night på People, manliga strippor.. grr.. haha! ;D Någon mer som ska ut imorgon? :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snart e jag på oxå ;D

2009-01-13 @ 18:50:39
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja men absolut! ;D När fyller du 18 då? :)

2009-01-13 @ 19:05:32
Postat av: Jennifer

Haha, inte förrän i april, så till valborg då? ;D och ja, jag såg när hon dansa... hahhaah, sämst ^^,

2009-01-13 @ 21:02:20
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja men då säger vi valborg! ;D

haha, jaa jag hoppas verkligen hon snubblar någon gång, jag skulle dö av garv! ^^, HAHA!

2009-01-13 @ 22:53:46
Postat av: Jennifer

Bra, då säger vi så ;D

haha då e vi faan två :P



btw, får jag snylta en kommentar av dig på mitt senaste inlägg, om vad du tkr o så? rodnar oc tkr de e pinsamt o BE om en kommentar

2009-01-14 @ 00:20:51
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Absolut, valborg= sofia+jennifer på krogen i Uppsala! ;D Okej, vi får ha med oss andra kompisar också ;P haha.



Jamen absolut, jag ska läsa på en gång & slänga in en kommentar =)

2009-01-14 @ 00:31:55
Postat av: Jennifer

SPIKAT! Ja men hallå, annars hade de juh varit egoistiskt av oss! :O Eller hur? :P



Jag såg det, tack så mkt! (: Tycker om att få komentarer, men mina läsare e inte så duktiga på det dock..... :P

2009-01-14 @ 00:43:37
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja eller hur, lite väl egoistiskt kanske! ;P



Alltid kul med kommentarer =) Okej, men då får jag bli bättre på att kommentera då ;)

2009-01-14 @ 09:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0