19 januari

Hejhopp! :)
Idag har jag & Emma varit i stan och solat, jätteskönt var det. Mindre skönt är det att jag nu har bränt mig lite, haha! Lite röd på halsen & bröstet. Men vadå, röda tuttar är väl sexigt!? HAHA ;D Aja, det försvinner om någon dag! Sen åt vi mat och sen åkte vi ut till Elina i Bälinge och tog en rökpaus med henne :) Sen åkte vi hem till mig och var hemma typ en kvart innan vi åkte igen och hämtade morfar. Han skulle till vårdcentralen idag och blåsa rent öronen. Så nu hör han också, han har ju knappt hört någonting innan men nu så! Sen hälsade vi på hos morfars syster och där fick vi fika och var kvar i typ 45 minuter, sen hämtade vi Jesper på hans skola och sen hem. Jag fick 500 kronor av morfar som tack för hjälpen & det behövdes verkligen! Jag är fattig nu innan lönen kommer.. Tack morfar! :)

I natt ska jag sova hos Emma & Petter :) Eftersom att Petter ska ut i natt och ploga snö så ska jag hålla Emma sällskap :) Så det blir myskväll med min Emma, vi ska väl titta på Desperate housewives och äta lite gott tror jag :) Imorgon är jag ledig igen så då kanske jag ska träffa Elina & Annelie, vi får se :)

Jag älskar dig Johan :) <3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0