20 januari

Heej! :)
Kom hem från Elina för en halvtimme sen, fick skjuts av Kalle & Elina :) Jag har varit hemma hos Elina sen halv tre idag ungefär. Vi har bara tagit det lugnt, tittat på tv och så.. Andra avenyn såklart! ;) Elina tyckte att vi ska göra en tradition av det hela att jag kommer till henne varje tisdag och tittar på det ;) Vi bakade blåbärspaj också, mumsigt! Först så skulle vi åka till Maxi för att köpa blåbär, men då var Elinas pappa på Bälinge-affären så då behövdes inte det. Sen när vi väl skulle börja baka så fanns det ingen vaniljsås, så vi fick åka till Maxi iaf ;p . Vi åkte passaten, kul att prova en ny bil! :) Så det är väl i stort sett det vi har gjort idag :)

Jag sov ju hos Emma & Petter i natt, somnade vid klockan tre efter att ha kollat på Desperate housewives i ett antal timmar ;) . Sen gick jag upp vid halv tolv idag, Emma låg kvar i sängen ett tag. Jag gick runt och städade undan och fixade disken åt dem, hoppas ni blev glada för det ;) Sen åt vi frukost, tittade lite på tv och sen skjutsade Emma hem mig vid klockan två :)

Imorgon är det jobb på PO.P på Gränby som gäller, jag skulle ha börjat klockan tio men nu ska jag börja åtta istället.. det blir jobbigt att gå upp imorgon men jag får ju iaf ta bilen så :) Nu ska jag kika runt lite och sen sova, god natt!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0