21 januari

Alarmet på mobilen ringde halv sju imorse.. fy fan vad trött jag var! Jag blev ganska förvånad när den ringde för jag låg typ på mobilen.. Hmm.. jag vet att jag lade den på bordet bredvid min säng igårkväll när jag sms:at lite med Johan.. Så jag började kolla runt på meddelanden.. Johan hade skickat ett sms när jag sov och tydligen hade jag läst det och svarat med ett tomt sms.. haha, det sjuka är att jag har inget minne av det över huvudtaget :p . Men då när jag var vaken så svarade jag med ett bättre sms, haha ;p .

När vi var klara så tog pappa & jag bilen in till stan, pappa hoppade av i stan och jag fortsatte till Gränby. Jag jobbade mellan åtta och två idag, skönt att komma hem hyfsat tidigt. Jag kom hem till en mamma som fått influensan.. mysigt. Tur att jobbet bjöd på influensa-sprutan i höstas! :)

Imorgon är jag ledig & om Elina mår bättre än vad hon gör nu så ska jag nog åka hem till henne :)
Sen får vi se hur Johan mår imorgon om vi ses då kanske :)

Nu ska jag titta på Prison Break, som jag missade i måndags! JAG missade Prison Break!! :O Skandal! Haha ;p

Aja, vi hörs!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0